onsdag 12 augusti 2009

Myggbiten

Tjohej!
Sitter å kliar över hela min kropp. Myggen är förjävliga i år.
Nellie är hos barnvakt så jag kan gå upp omänskligt tidigt imorn (kl.06.00) o jobba - utan att väcka henne.
Idag var syrran hit. Vi tog en promenad neråt stan, en sushi-lunch satt fint:) Äntligen! Nu har mitt sushi-begär stillats för ett par dagar framåt iaf! Vi strosade vidare ner till gågatan, gick in i en speciell affär å provade lite :) Sen gick vi hem igen. Sen har jag ägnat hela min eftermiddag/kväll åt att tvätta. Sådär roligt.

Posten till er tjänst!

Här är jag då i ett par heta gamla postbrallor (från 70-talet skulle jag tro). Hittade i farmors ägor. Hon har ju jobbat på Posten :)

HAHA!! Va snygga brevbärarna måste känt sej på den tiden :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar