onsdag 16 december 2009

Lite om dagen.

Soffläge efter en fullspäckad dag! Känner av i ryggen alla lyft av en 10 kilos Nellie som jag gör varje dag. Usch... :S Försöker komma ihåg att lyfta 'rätt', men ofta gör jag ju inte det ändå.


Idag städade jag så mkt jag hann medan Nellie var på dagis. De hade julpysslat på dagis föressten så Nellie hade gjort sin första tomte :) Av en trädgren. Gogumman! Nu är det julledigt för henne fram tills januari nån gång.


Efter vi landat hemma och ätit lite å så, så blev det faktiskt en tur till hällåsen- hipp som happ! Så nu har Nellie lekt som en tok ett par timmar. Nu sover hon väldans gott :)


Blir nog en tidig kväll för mej med om jag ska orka med allting imorn.


Föressten, Jag bara måste säga att jag är så glad att det kommit snö! :)

Over and out ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar