torsdag 3 december 2009

Sundsvall

Igår var vi 4 tjejer som gjorde en roadtrip till sundsvall. Trevligt var det. Eftersom alla har samma intresse; nämligen Shopping;) Var ingen spontan idé, utan en av tjejerna skulle faktiskt på en Au-pair intervju där, så vi passade på att göra nåt bra av saken :)

Jag hade paxat att inte köra hem (avskyr mörkerkörning) så jag fick uppgiften att köra inne i stan- något som alla verkade va lite skraj för. Klart det kan kännas osäkert att köra i en stad man inte känner till så väl, men jag har alltid kastat mej in i såna här uppgifter så det gick bra. Huvudsaken jag får hjälp med vart jag ska så :)
Vi startade med Birsta city, sen blev det sundsvall city :) Trötta som tusan blev vi allihop. Avslutade med god mat på 'Allstar' - (gamla Oleary's.)

Mat i högklass! Cajunkyckling - mums...

Efter hemresan var man bra mör i kroppen! Hämtade upp Nellie o åkte hem o sov. Lillgumman har fått nya coola kläder av mamma åxå från storstan:) Är ju nästan roligare att handla till henne än mej själv. Farligt roligt är det....

Idag blir det julbak med en vän.

Nu får jag besök, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar