lördag 5 december 2009

Update

I förrgår blev det julbak hos en god vän. Lussebullar och pepparkakor. Tog hela kvällen. Var helt slut när hon skjutsade hem mej vid elva tiden! Första plåten med lussebullar lyckades vi naturligtvis båda 2 glömma bort, så det var ju typ bara å slänga. Men resten blev sååå bra :) Tänker inte gå in mer på vårt bakande, blev en del förvirring där kring kristyren till pepparkakorna haha! :P Men det löste sej:)

Igår tog jag en rejäl sovmorgon innan jag knatade iväg å hämtade Nellie hos mormor sin. Sen på eftermiddan fick vi fikabesök av brorsans ex med sin lilla knatte. Så då fick jag bjuda på mina lyckade bullar då:)

Nu har vi vart på babysim så jag sitter här medan lillgumman sover. Resten av dan är vi åxå upptagna.

Får skriva mer sen för nu fick man besök :)

Bye for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar