onsdag 16 december 2009

Morning!

Men dra mej baklänges!! Posten är redan här idag! Vid 2-3 tiden annars brukar vi få vår post här på stamvägen. De måste arbeta väldigt effektivt under jul.

På tal om post....sista dan för att skicka julkort idag. Om man nu ska göra det.
Iallafall- lillgumman är på dagis idag. Bytte dag eftersom vi tänkte gå på lite julfirande imorn på öppna förskolan. Så idag blir det städ-dag för mej.

Igår gick det ju inte, var fullt upp hela dan.
  • Möte med jobb-coachen; och vilken bra jobbcoach! Hon är mer som en livs-coach skulle jag vilja säga. En massa positiv peppning, great! Precis vad jag behöver! :) Tur jag valde henne. Man har ju hört så mkt skitsnack om dessa jobbcoacher, men jag hade minsann tur jag :) Min coach jobbar iallafall just som coach, och är alltså inte en person arbetsförmedlingen plockat från "gatan".

  • Sen lite lunchande hos mormor och efter dagishämtning en tur ut till Nellies farmor som fyllde år. Där blev det mat och god tårta! Tänkte att nu står jag mej till imorn eftermiddag efter all denna mat! Men blev naturligtvis hungrig igen senare på kvällen. Inget ovanligt nuförtiden.

Well well har väl inget mer att skriva om nu. Har suttit o facebook-nördat lite med mina spel; Farmville, Café world och CountryLife hahaha! :P Det går ju bra :)

Nu ska jag göra lite nytta! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar