fredag 5 mars 2010

Första ambulansfärden!

(Provar igen att publicera o håller tummarna att det funkar idag då)

Var på akuten med Nellie idag. Efter att hon ramlat från soffan o slagit bakhuvudet, svimmat av o tappat andan....stackarn! herregud vad dramatiskt det blev. Ambulansfärd till hudik. Under all väntan där på sjukhuset så piggnade hon på sej så de ansåg tillslut att hon var okej :) Inga tecken på hjärnskakning. Puh!...Men jag har inte kunnat slappna av riktigt idag efteråt. Vart en sån chock imorse. Håller ganska mkt koll på henne nu närmsta dygnet.
Så det blev ju endel inställda planer idag. Efterlängtade frisörbesöket har jag bokat om. Absolut ingen fara, fanns tid redan på måndag. Det enda som är viktigt är att lillgumman mår bra. Hon är mitt allt här i livet <3


Är verkligen svårt att få Nellie att sitta stilla, så att fota såhär är inte bara! Sjöng en trudelutt så gick det bättre :)

2 kommentarer:

  1. Ja det funkade :) Det var alltså igår - inte idag- hon var till akuten.

    SvaraRadera
  2. Sånna här gånger önskar jag verkligen att vi bodde i samma stad! När jag såg din status på fb så frös jag till is! Usch, det var hemskt :( Tur att allt blev bra tillslut! Fina ni är på korten :) Längtar efter er jätte mycket! Och köp en hjälm till tok-fia så kan hon ramla hur mycket hon vill! ;) hihi.

    SvaraRadera