lördag 6 mars 2010

Sol=lycka!

Idag är jag tvärtemot igår pigg o kry. Underbart! La mej vid 10 tiden igår vilket lönade sej (förutom att jag vaknade av världens mardröm mitt i natta, men ändå). Solen skiner o det är så härligt så allting. (Varför kunde inte hela vintern ha varit som idag?) Igårkväll fick jag besök av E o vi satt o tog igen en massa saker som hänt i våra liv. En viss person nämndes o sekunden senare fick jag sms av denne- sammanträffande! Det lustiga är att typ samma sak hände senast E var på besök. Då en viss kille diskuterades o naturligtvis kom ett sms från honom just då. Till saken hör att jag innan inte hört nånting på länge från honom. Ja knepigt hur det kan bli ibland. Tror jag får bjuda hem E fler gånger haha! Hon för hum..tur(?) med sej ;)
Ikväll då? Jaa egentligen var vi bjudna till mamma på middag. Men hon har visst dragit på sej världens förkylning så det vette fan hur d blir. Vill inte bli smittad nu när vi äntligen är friska båda 2 här hemma. Så vi får väl hitt på nå annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar