onsdag 10 mars 2010

Hej hej!

Har varit fullt upp hela dan. Så nu sitter jag o tar igen mej lite här vid datorn...har tusen saker att göra känns det som. (T ex plocka ur tvättmaskinen där det legat tvätt i sen i förmiddags...kan va bra så den inte möglar, inte vet jag? :P )
Känner mej jättetrött idag i ryggen...varje lyft nu av en Nellie känns ganska jobbigt..då man ju är extra känslig för sånt som gravid. Så det är ju tur att hon knatar på dit man vill bra nog själv. Vi har nyss varit å badat i Söderala. Var en jäkla fart idag på gotjejen! Innan dess blev det en fika på Furan o innan dess var vi å besökte mormor en sväng. Pratade med en person idag på vägen hem från stan, vi hade ett låångt o givande samtal. Kändes bra efteråt att ha 'rett ut lite trådar' :)
Jag är tacksam att jag har de personer i min närhet som jag har. Vänner, nära o kära. Alla betyder mycket på sitt vis. Man ska inte ha folk i sin närhet som snor energi o får en att må dåligt. Avpolletera dom! Tips från coachen ;) För man lever bara detta liv en gång så varför inte se till att må bra, istället för att gå o störa sej på saker hit o dit. Klart att jag kan störa mej ibland på saker, men försöker slappna av o inte bry mej. Inte låta mej påverkas av att andra- tyvärr -är idiotiska. Utan istället tänker jag snarare "tragiskt att den/de inte förstår bättre, men det är inte mitt problem". Inte alltid det lättaste, men funkar helt okej. Ja lite visdomsord sådär ;)
Nu ska jag göra lite nytta. Hörs!

1 kommentar:

  1. Jag är glad att jag har dig också gumman. Och det är kul att vi funnit varandra tycker jag! Kramis Nettan

    SvaraRadera