söndag 14 mars 2010

Vårfunderingar...

Haft en skön helg. Lör: Varit ute på isen (bilden här bredvid) med en god vän. Druckit Oboy o snackat skit- o lite djupare samtalsämnen ;) Idag Sön: sovit o myst mest... :) Är nog en av de få åxå som INTE såg melodifestivalen i helgen. Jag vet 2 till iof...

Imorn är det vardag igen, Nellie ska på dagis o själv ska jag väl ta mej an lite ärenden.

Jag har funderat lite kring det här med datorn o facebook å allt....o jag kommer lägga ner nu att sitta varje dag vid facebook. Känner mej smått beroende o vill hellre 'ha ett liv' än att bara gagga framför datorn så fort det blir lite tid över. Det känns lixom inte lika viktigt längre. Spelen kommer jag lägga åt sidan. Är smått less :P Däremot kommer jag naturligtvis fortfarande ha bloggen som jag kommer uppdatera så mycket jag kan :) (Jag kommer självklart ha kvar facebook åxå men kommer absolut inte vara där varje dag....) Så nu vet ni det.

Solen får mej må så bra o alla evetuella bekymmer känns mindre bara den skiner, så skönt! Min uppgift i vår blir mest att njuta av livet o graviditeten. Skönt o slippa stress o press från att behöva hitta ett jobb osv osv... Bara slappna av o vara. Att vara mamma är ju inte direkt att vara ledig det heller ;) Men som jag sagt förr- jag gillar det! Är inte alls nervös inför att få en till snart, ska bli så roligt :) Har ju alltid sagt att jag vill ha 4 barn, problemet är bara att jag även sagt att jag inte vill ha barn efter 30...hum det går nog inte ihop :P Så får väl ta det som det kommer istället. Vill iaf ha en stor familj, det är min framtidsbild. Men man vet aldrig vad som händer o sker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar