måndag 8 mars 2010

Sparkar

Här är det fullt ös i magen :) Inne i 28e veckan idag.

4 kommentarer:

  1. Vecka 28 och du kan fortfarande ha dina vanliga jeans! Själv tyckte jag de var sååå obekväma redan i typ vecka 16 kanske ; ) mammajeansen var som mysbyxor. Fast bäst är ju faktiskt mysbrallorna, typiskt att man måste vara lite mer klädd ibland, haha! ; P

    SvaraRadera
  2. Nejnej detta är ett par jeans som är en storlek större. Rumpan o höfterna är alldeles för breda för mina vanliga ;) Måste kosta på mej ett par riktiga mammabyxor tror jag för som du säger - ibland vill man ju va lite snyggare klädd än i bara mysbyxor ;P

    SvaraRadera
  3. Ja jag har två par mammajeans som jag haft under hela tiden och tyckte de var en bra invistering. Men fler köpte jag inte, man har ju dem så kort tid och så fort jag kommer hem tar jag på mig mysbrallorna ; ) Sedan kan man ju ha leggings med modet som är nu : )

    SvaraRadera
  4. Ja jag har ett par jeansleggings som används flitigt! Kanon=)
    Precis jag vill inte heller lägga ner en massa pengar på mammakläder. Det är ju inte långt kvar nu=))

    SvaraRadera