onsdag 3 mars 2010

Första kläderna till nya tillskottet! *längtar*

Är sjukt nöjd just nu! Var ju så gott som först på barnklädes-rean på rustkammaren idag:) De säljer ut märkeskläder till småttingar. Var lite som en halleluja-upplevelse när jag såg priserna. Klädnörd som jag är :P
SYND att man inte hade mer pengar att slösa bara...

Första klädinköpet till lillbebisen:)

Åsså till Nellie :)

Var även till min jobb-coach idag. Fick höra av henne att jag såg otroligt fräsch ut. Jätteroligt att höra sånt ju :D Sen hade vi lite pepp-talk som vanligt :) Alltid lika uppmuntrande att träffa henne. Tråkigt att det bara är en gång kvar. Skulle alltid vilja ha en sån typ av livs-coach att regelbundet gå till.

7 kommentarer:

  1. Tack för tipset, var dit en sväng jag med och handlade lite ; )

    SvaraRadera
  2. Ja varsågod! Hoppas du hittade nåt fint :) Blev ju tyvärr urplockat ganska snabbt :(

    SvaraRadera
  3. Känner mej skapligt nöjd då jag räknade ihop vad det skulle kostat till ordinarie pris det jag köpte: 1800 spänn!! :O Jag betalade 600 för allting. Klipp! :D

    SvaraRadera
  4. Åh, jag blir avis på Dalmatinertröjan med knappen! Jag älskar den där modellen av deras tröjor, men när jag var där fanns det bara en 104 kvar. Annars var det mest småstorlekar och mycket bodys och sånt som Ellen inte använder längre. Roligare shopping för dig som får börja om! ;) Superfina fynd!

    SvaraRadera
  5. Jag vet! Jag var där halv tolv o redan då tyckte jag storlekerna bara försvann :O
    Jo jätteskoj att handla till lillbebisen,men lite svårt när man var tvungen tänka neutralt på färger å mönster.. Men är väldigt nöjd med mina inköp iaf=)

    SvaraRadera
  6. Jo då jag tog en pyjamas och en annan grej sen fick det vara bra, har redan så mycket prylar ; ) Visst känner man sig nöjd när man fyndar : D

    SvaraRadera
  7. Ja verkligen supernöjd. Sen med tanke på att det är kläder med bra andrahandsvärde sen:)

    SvaraRadera