tisdag 30 mars 2010

Täbbt i näsan..

Hum ja jag skulle ju lägga upp massa bilder men har ej hunnit... ska ta itu med det snart :)

Igår var jag helt knockad i nån slags början till förkylning. Tog mej ändå en tripp till Sandviken med en vän o köpte en begagnad barnvagn. En Emmaljunga scooter- svart o blå. Som ny! Vilket klipp! Den såg totalt oanvänd ut. Å ett skamligt bra pris. Så det var kul :)
Har ju kommit på att istället för att sälja min barnvagn o köpa en syskonvagn, så måste jag ju behålla min vagn o köpa ännu en ny. Därav detta köp. Ifall Nellie är med far sin, så kanske inte jag vill gå ut med bebisen i en syskonvagn. Eller tvärtom.
Sen blev det lunch på stan o eftermiddan spenderade jag o Nellie hos grannen där lillgumman har jämngamla kompisar :) 

Men jag kände mej inte helt hundra på hela dan så la mej skittidigt igår faktiskt. Inte hjälpte det inte. Vaknade istället mitt i natta o kunde inte somna om. Sen fortsatte det så hela natten...suck....
Kände mej inte alls bra imorse. Fick iväg Nellie till dagis sen var det bara slapp hela dan idag. Fick ställa in en fika :( Men vadå, kommer fler dar.

Slutligen måste jag erkänna att jag är lite impad av lillgummans pappa som slutat röka. Hoppas det går bra för han. Vet inte verkar va nån trend här i stan nu- många som slutar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar