torsdag 18 mars 2010

Det här med sömn.

Har verkligen sovit otroligt bra inatt! :) Som vanligt var sängen skönare än nånsin kl.7 då klockan ringde. Ska tillägga det att jag aldrig går upp kl.7 - utan jag snoozar i en timme. Alltid.
Nellie vaknade lagomt nog kl.8 imorse. Hon har börjat vakna 'redan' kl.7 så jag har börjat lägga henne närmare 8 på kvällarna, istället för 7. Så hon sover 8 -8 istället för 7 - 7.

(Trots rörlig bebis i magen lyckas jag sova utan problem. Var samma sak då jag gick med Nellie.)

Jag är ju tyvärr en sån människa som aldrig har ro att sova på dagarna, alltså betyder nattsömnen ganska mkt för mej. Jag MÅSTE egentligen lägga mej senast 22.30. Speciellt nu när man går i väntans tider så kräver man ju mycke sömn. Synd att jag är för rastlös på dagarna för att sova..:/

Fick besök av Kattis igår o sis. Blev en promenad till stan för blöjinköp o för mej- ett big meal på Sibylla :) Sen hemåt med hundar o barnvagn. Sen diskuterade jag o Kattis bilar. Jag ska ju byta bil snart. Ett STORT projekt... vill ha en större bil- kombi. Så jag med lätthet får in tvillingvagn o barn. Vi kom iaf fram till en del smarta lösningar  :) Det är ju faktiskt inte bara att sälja- o köpa ny bil..
Sen satt vi o planerade lite inför sommaren o min altan. Vill göra det riktigt riktigt mysigt där i sommar :) Som bäddat för trevliga grillkvällar! :D

Nä nu ska jag göra mej iordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar