torsdag 18 mars 2010

Just det!

I förrgår så beställde jag- för första gången på år o dar känns det som-  kläder till mej själv! :D
Blev ett par sommarklänningar o skor. (Samt lite till Nellie åxå, kunde ju inte låta bli:)) Fick smakråd av C som absolut ville va med å bestämma haha :P Ganska roligt tycker jag å se ibland vad killar tycker är snyggt. Men han hade väl godkänd smak, positivt överasskad faktiskt ;) Blev bland annat en bikini han föreslog.
Så nu är det bara att hoppas att jag kommer i kläderna åxå- efter graviditeten. Men iom att jag inte ökat nåt förskräckligt i vikt så kan jag inte tro annat. O är det så att jag ökat ett par små extra kilon, så är det cool-lugnt :) Behöver kanske lite extra då jag tänkt sätta gång med träningen igen efter låångt uppehåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar