tisdag 16 februari 2010

Dagen idag

Att promenera börjar faktiskt bli lite jobbigt nu. Det trycker o spänner i magen. Ibland får jag lite kramp på ena sidan av magen. Jag lixom börjar mer 'vagga' fram haha :) Så promenixen till o från stan är lagom.

Jag ska försöka fortsätta promenera så mkt jag kan. När jag var gravid med Nellie var det ju sommar så då cyklade jag överallt. Vilket var kanon för bäckenet. Att gå gick knappt alls framåt slutet då jag hela tiden fick sammandragningar.


Har iaf varit en bra dag idag. Kort o gott.

Dagislämningarna börjar gå bättre o bättre :) Dvs lillgumman är på gott humör då jag lämnar henne. Och när jag hämtar henne åxå. Go o glad nästan jämt lilla go-skiten! :)
Fika på stan har hunnits med idag åxå. Samt en massa annat som matlagning o bakning.
Nu blire en film :)
Mage :)

3 kommentarer:

  1. Shiiit vilken skillnad det blivit sen Lukas kalas. tyckte inte det syndes ALLS då =P å det var ju inte många veckor sen. Poooff sa det =P

    SvaraRadera
  2. Mysig med magen :) Fina bilder! / Nina

    SvaraRadera
  3. Jaa Sofia det känns lite så åxå. Som att den växte över en natt typ :)

    Tackar Nina :)

    SvaraRadera