måndag 1 februari 2010

FIL lugnt :)

Sitter åter igen hos mamma å lånar datorn. Nu kanske ni tror jag hänger här var o varannan dag men så är faktiskt inte läget. Är inte alls jätteofta hos mor min. Brukar gå ner till min mormor som bor 3 minuter från mej o låna datorn o fika. Nästan varit där mer nu än jag varit här. Men mamma bor ju så låångt bort nu :P

Jaa helgen har varit lugnare än lugn. Men så är det ju nuförtiden oftast. Lever Noll uteliv just nu. Skönt faktiskt :) Firade min mormor o fick smörgåstårta o gräddtårta häromdan.
Igårkväll var K hos mej hela dan, vi lagade mat å hade söndagsmys på kvällen. En massa tjejsnack hanns åxå med naturligtvis ;)

Nellie har varit sjuk sen i onsdags lillstackarn..:S Började med feber ett par dar sen förkylning. Jag har åxå blivit smittad. Så vi snorar båda 2. Lillgumman har alltså inte varit den lättaste att ha å göra med senaste dagarna. Mycket gnäll har jag fått stå ut med men det är ju inte lätt att va liten o sjuk o inte kunna säga vad man vill, vart det gör ont osv osv. Idag är första dan hon varit på betydligt bättre humör, skönt!

Går inte att dölja den växande kulan på min mage :) ...v.23 nu. En livlig liten en därinne! Är inne i den bästa perioden just nu av graviditeten som de brukar säga. Inget illmående, och inga övriga besvär. Har inte blivit speciellt tung än. Gått upp ca 4 kilo. Är lagom det än så länge.

Nu är det dax för mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar