torsdag 11 februari 2010

Lunch break

SUCK! Att det ska krånglas in i det sista!! Ja vad det gäller det lämnar jag åt fantasin.

Iallafall så hade jag en jävulsk morgon. Vaknade vid en 4 tiden av ett sjujäkla illamående (aldrig mer chips!!typ..) fy satan va jobbigt det var...vid 6 tiden kunde jag åter igen somna in. Bara för att vakna igen av klockan som ringde en timme senare. Sängen var skönare än nånsin. Kom ihåg drömmen jag hade åxå innan jag vaknade. Ojojoj säger jag bara! Ja jäklar ja.. Var både en bra o dålig dröm. Lite smådramatisk ;P Hm....
Halvt död körde jag en morgonglad Nellie till dagis. Sen hem å käka frulle o sen sätta sej o viiiila. 'Pang!' sa mobilen - sms från en annan döing ;)

Ja det var dagen hittills det. Nu är jag hungrig som attan som vanligt. Lunchdax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar