söndag 14 februari 2010

Längtar!

Aahh....längtar till sommaren nu... Har väl aldrig varit så less på snö som denna vinter tror jag. Ska aldrig mer önska mej snö :O Less på att sopa, skrapa och skotta fram bilen. Ibland flera gånger per dag. På att inte kunna gå vart jag vill med barnvagnen. Jaja ska väl inte sitta å klaga. Tror ni ändå gott o väl förstår hur jag känner ;)

Delar med mej av en liten sommarbild ;)

Det är ju inte bara för värmen heller som jag längtar ett par månader framåt. Utan naturligtvis för att då kommer Nellies lillasyskon ploppa fram :) Längtar!
Jag har jättenära till färssjön här där jag numera bor. Kommer bli kanonlämpligt det i sommarvärmen och med en badsugen liten jänta! :)

2 kommentarer:

  1. Å inte kommer du behöva vara ensam på stranden heller kan jag lova! Jag, Isak och Rebecca håller dig och dina två jättegärna sällskap =) Mysigt värre om Isak å Nellie kan leka ihop :D

    SvaraRadera
  2. Ja det låter kanon det Lisa=) Nu får dagarna gärna snabba på lite! Härligt med sol - vårkänslor! :D

    SvaraRadera