onsdag 10 februari 2010

Jag o lilla magen

Well, dagen har varit hur lugn som helst. Lite små ärenden bara. Agerat chaufför. I övrigt har jag o lillgumman hängt hos mamma. När Nellie lagt sej där så åkte jag hemöver o fastnade här vid datorn. MEN jag har ju åtminstone uppdaterat mina spel nu på fejjan ;) Haha ja det tog lite tid men nu är det gjort. Sen har jag lagt in bilder å det var ju ett par hundra stycken *puh* så ska ta å lägga in lite här eftersom nu. Lite sent nu men imorn...kanske. Får la se vad jag hinner. Måste ju bara hinna kika på film åxå nu när jag har denna fantastiska filmtjänst med 60 gratis hyr-filmer under 60dagar. Så får överge datorn på kvällarna. Byta ut den emot godis, snacks, te o myspys framför en bra rulle :) Det är grejer det.

By the way har jag blivit lite av ett matvrak nu under graviditeten. Så det blir mycket semlor å annat fikabröd på vardagarna. Godis på helgerna. Ja och en massa annat smått o gott i delikatessväg :) Haha tur är det att jag ännu inte rullar fram. Magen syns, men är inte enorm. Känns som den är större än den är med tanke på hur mkt jag känner bebisen. Tycker nog den rör sej lite mer än Nellie gjorde om jag inte minns fel.

Tuffa tider....:)

Nog om magen - det kommer mer om den sen. Nu måste jag sova annars är det kört imorn- då kommer jag inte upp helt enkelt. natti

2 kommentarer:

  1. Så snyggt du har gjort för att hålla ihop jeansen ;) Kram kram

    SvaraRadera