lördag 20 februari 2010

Lördag

Idag blev det sovmorgon. Mys!
Nellie är ju så väldigt flexibel så hon varken grinade eller gnällde utan sov hon med. Men visserligen blev det lite senare läggning för henne igår åxå.

Lyckades laga jättegod mat igår, gjorde på måfå. Nån slags kyckling-gryta med potatis i ugn- blev kanongott. Sen blev det hårfärgning(dock inte mitt hår).

Nu måste jag ta hand om en lessen Nellie här.....
Sådär.....

Lillgumsan fick gå utan blöja här på förmiddan. Resulterade i en olycka som tack o lov inte hamnade i soffan, men det var bra nära! :0 (Jag hade blivit väldigt väldigt lessen om det hamnat i min soffa som jag köpt ny för ca 8000....) Väl färdig med att röja det så ställde hon sej o kissade på golvet åxå. Så det blev lite städning här som avslutades med att vi slängde oss i duschen.
Rena o fräscha ska vi nu bege oss en sväng ner till mormor. Lördagsgodis-inhandling står åxå på schemat :)

Går inte riktigt att sitta här lugnt o skriva med en liten 1 åring att se efter så jag ger mej nu..
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar