tisdag 9 februari 2010

Finally

Okej tänker skriva lite kort här nu eftersom jag idag fått internet :)

Fick hjälp av en tjejpolare som jag anser har liite mer koll än jag på kablar å skit ;) Gick hur bra som helst! Nu har jag hemtele åxå samt ALLA viktiga Tv-kanaler - det ni ;) (Ja men det känns faktiskt lite speciellt efter att bara haft de tråkiga kanalerna ett bra tag nu.)
Sen kan jag hyra film med bara några klick på TV-dosan :) Har 60 gratis filmer från o med nu. Så filmkvällar lär det inte va brist på här på ett tag nu!

I övrigt har dagen varit bra. Fullt upp. Äntligen har hyresvärden varit hit å sänkt badrumsskåpet så nu slipper jag stå på tå för att se mitt ansikte i spegeln. Skönt! (Nej jag är inte jättekort, utan det var långa människor som bott här innan mej:P) Sakta men säkert blir saker fixade. Med betoning på ordet 'sakta'.....men det blir ju iaf gjort :)

Nu ska jag försöka att INTE fastna vid datorn bara för att nudå ;P Mina spel... får vänta. Dax å sova strax. Å hoppas att bebisen tänkt samma sak. Riktigt livlig rackare därinne i magen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar