fredag 26 februari 2010

Puuust!

Idag när jag vaknade kändes det som att jag vart ute å supit järnet eller nåt igårkväll! Totalt mörbultad... haft otroligt knasiga drömmar åxå för den delen :O Är det mitt otroligt dramatiska liv som ger sej tillkänna? Eller kanske bara att jag varit lite slarvig med att ta hand om mej själv på senaste? Jag tror på det sistnämnda ;)
Kändes iaf bättre en stund efter att jag pallrat mej upp vid sisådär 10-snåret. Då hade jag legat vaken sen 7-8 tiden i det mörbultade tillståndet. Nellie vaknade vid 8, hörde henne prata med sina gosedjur (eller vad hon nu har för sej, gulligt låter det iaf) men kunde inte förmå mej stiga upp. Hon måste ha somnat om för sen blev det tyst en stund. Sen där vid 10 börja hon gnälla så då var det ju bara att gå upp då. Jag klagar inte direkt. Tycker hon är duktig att sova :)

Ögoninflammationen var helt borta idag, skönt!

Vi har tagit det cool lugnt mest hela dan. I väntan på att Nellie skulle ut till Trönö. Gick ner en sväng till mormor o fika :) På vägen hem tänkte jag att jag tar en liten omväg så hon får sova i vagnen en stund. Hon hann ju somna redan efter ett par meter o den halvtimmeslånga extrasvängen jag gjorde hem tog fan kål på mej nästan :O Uppförsbackar nästan hela vägen o snöö....fick stanna å pusta ut som värsta gamlingen gång på gång. Inte konstigt det tog en halvtimme hem. Var full fart i magen åxå hela tiden så jag fick lite lätt kramp i den till råga på allt. Väl hemma satte jag mej ner o pusta ut.... så det måste vara nånting på G nu. Förkylning eller nå liknande. Nä, lika bra att börja kurera sej redan nu o hoppa i säng i tid! Får se vad morgondagen har att bjuda på. En lååång sovmorgon om inte annat ;) Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar