torsdag 25 februari 2010

Ute :)

Gud va skönt det var att komma ut lite efter så mkt spenderande hemma! Har ju inte gått innan eftersom det varit så förbannat kallt. Det går inte att ta ut en liten Nellie då med ögoninflammation. Idag har den blivit bättre och likaså graderna ute. Hon ser dock ganska sammanbiten ut på bilden, hon vägra flina men är ju söt ändå :) Vi styrde kosen ner på stan för lite ärenden.

Ja i övrigt har det hänt en massa skit. Ni är många som vet vad jag pratar om :( Det är nånting som är fruktansvärt onödigt för personerna i fråga. Jag orkar inte vara förbannad för det känns totalt meningslöst. Vet inte riktigt vad jag känner...tycker mest det känns tragiskt att en person i min närhet inte vet sitt eget bästa.


Ikväll ska jag försöka lägga mej tidigt, sov otroligt dåligt inatt. Imorn ska vi va pigga o förhoppningsvis krya jag o lillgumman. Sen på eftermiddan ska hon åka med pappsen sin till Trönö o spendera helgen där. Jag hoppas de inte blir insnöade bara! :S Har hört rykten om att det ska komma en jävla massa snö igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar