torsdag 4 februari 2010

Less på snö...

GUD va less jag är nu på all snö. Speciellt imorse då jag hade bestämt mej för att ta 20-minuters promenaden till dagis. Så snart jag hade börjat gå så började det snöa lite lätt. Ganska snart snöade det mycket och det var tungt som f*n att skjuta vagnen framför sej genom de oplogade vägarna. Fel dag att promenera alltså. Kramp i magen fick jag åxå.
Näe sen att sopa o skotta fram bilen varenda gång den ska användas börjar bli tröttsamt det med. Jag ville ha snö - men inte såhär mycket snö... Men det tror jag nog ingen ville?

Idag har jag snabblunchat med E och E på stan sen en fika med K innan det bar av igen till dagis. Innan detta hann jag med kaffe hos mormor åxå. Efter dagis blev det en tur hit till mamma som toklängtat efter Nellie i vanlig ordning:)

Ja det var dagens lilla update. Blir inte så mkt uppdaterat nu när jag som sagt fortf inte har internet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar