måndag 27 juli 2009

Ännu en måndag....

Yo!

Nu har jag varit vaken ca 6 timmar! Stack upp å jobbade 3 timmar imorse. Efter ett par stackars timmars sömn.....suck...jaja sova kan jag väl göra senare nåt tag. Herregud inte fasen vill man sova när man har det så trevligt om kvällarna!
Igårkväll träffade jag några släktingar o käkade thaimat. Trevligt värre:) Eftersom jag sov halva dan igår så var jag naturligtvis inte speciellt trött framåt kvällen. Att jag skulle jobba tidigt idag hade jag förträngt... Senare blev det mys i sängen framför Tv:n , film o godis o tända ljus. Aah... perfekt:) Somnade som en gudinna. Vågade dock inte kolla klockan eftersom jag anade att det var alldeles för sent för läggdags..... och imorse kändes det ja...som att jag inte sovit alls. Äh :)

Min älskade Nellie har sovit hos mormor sin. Blir ju så tidigt annars för lillstackarn om hon ska upp samma tid som mej dagar som dessa ;)

Hennes skratt ekade i trappan när jag kom till mamma för att hämta henne. Hon har så kul åt kattungen som bor där. Så hon skrattar hjärtligt bara hon ser den lilla. Så jäkla härligt att höra :) Jag tog mej friheten att käka lite av mammas mat innan jag begav mej hemåt. Man läre ju passa på :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar