onsdag 8 juli 2009

Mys!

Så var det ett tag sen igen.
Kom hem från lilla semestern i söndags. Har varit skönt med lite lantluft! :) Men det räckte gott o väl med det lilla. Behövs inte mycket för att jag ska vara nöjd. Sen längtade jag hem lite åxå ;) Hade en riktigt mysig söndagskväll. Nellie fick bada ute för första gången
Dagarna har gått så jäkla snabbt nu. Vette tusan vad jag gjort egentligen. En massa och ingenting. Iallafall har jag njutit av dagarna o speciellt kvällarna. Livet känns bra just nu :)
Bror är inte här mycket nuförtiden, men det märks definitivt att det vistas fler än 1 vuxen här hemma! Jag har diskat å diskat men det märks inte ett skit! Lika mkt disk ändå. Kanske ska införskaffa en diskmaskin tro? Å varför inte en tvättmaskin på samma gång? För med min dåliga framförhållning så går det allt för lång tid mellan tvätt-passen. Inte bara mitt fel, mkt bokningar i denna tvättstuga! Går jag och ska sätta upp en tid så får jag räkna med att det finns en ungefär en vecka framåt. Om jag inte vill ha kl.7 på morron eller 21.00 på kvällen....
Har fått lite nya grejer här hemma så nu ska jag sätta igång att sätta upp lite tavlor och montera lampor osv..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar