torsdag 9 juli 2009

Det mesta regnar bort...

Halvt sovmorron igen imorse, Nellie har fått en ny vana som jag verkligen gillar. Hon sover länge om morgnarna trots att hon lägger sej runt 7- 8 tiden på kvällarna. Ja man får väl gilla läget :)

Kände imorse när jag hörde regnet att det skulle va så mysigt att bara ligga kvar i sängen heela dan. Glo på TV och äta godis :) Det skulle va en härlig semester det!

Dan har iallafall gått skitsnabbt. Har haft lite småärenden. Fick sen fullt hus här hemma då en kompis med dotter kom på besök lite snabbt, samt minsta brorsan.
Jag måste verkligen skaffa nå slags sittkuddar eller nåt....Soffan min är fin! Men inte så stor...

Sen följde jag med mitt besök till en granne o hälsade på där en stund. Typ ett par dörrar bort bara. Lämpligt :) Roligt åxå när Nellie får träffa andra bebisar i hennes ålder.

E ringde o ville jag skulle åka till Stenö -där hon jobbar- med en laddare. Okidoki, så jag var dit åxå å käkade lite paj o umgicks en stund. Nu är jag hemma igen o nu är det kväller!

Skönt ändå att det blir nånting gjort dessa tråk-regndagar. Och om inte så är det ju en perfekt ursäkt till att stanna hemma och bara mysa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar