torsdag 2 juli 2009

Havsluft

Just nu känns det stabilt - läget alltså. Var ut till stenö en sväng nu ikväll å träffade E, som jobbar där. Snackade lite och kände på havsluften. Skönt för mitt sinne! Ska nog dit imorn med, sola å bada och bli brun förhoppningsvis :) Först ska jag bara telefonterrorisera E så hon vaknar, för det var tydligen ganska svårt! Så hon bad mej börja ringa vid 10-tin haha! Jamen jag får väl göra det då. Får ställa klockan tror jag för Nellie har börjat sova länge om morgnarna nu... förut behövdes ju knappast nån väckarklocka. Men när man vaknar runt 9,10 å hon inte vaknat än, då blir det smått panik. Sen är det skönt att hinna med lite innan hon vaknar, fixa med frukost å sånt.

Just ja, var till frissan idag åxå. Inget speciellt - bara fräschade till topparna lite. Jag vill ju ha kvar mitt långa hårsvall. Vill spara det liiite till dessutom. Har funderat på att färga, men vette fan....har fått lite avsmak sen jag höll på att blondera det i 18-års åldern. Det blev ju så otroligt slitet å dassigt. Sen tog det en jääkla tid att verkligen få tillbaka sin egen färg. Så nja...är rätt nöjd med min egen hårfärg nu faktiskt:) Blir det nåt så blir det väl en toning då till hösten, eftersom mitt hår brukar bli lite naturligt blekt under sommarn. Vi får se!

Jaa sen imorn åker jag på min lilla minisemester.

Nu äre grannfejden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar