fredag 17 juli 2009

Svin-influensa.

Köpte lite vin igår. Torsdagen till ära! Var social med mina närmaste :) Grillat kött blev det med. Fläskfile. (Själv föredrar jag nötkött - så blodigt det bara går! Det är så jääkla gott att grilla! )

Kvällen bjöd på en massa strapatser. En massa skit snack och en massa allvarligt snack. Sånt där snack man måste ha ibland. Som kan kännas skönt efteråt att man haft. Kvällen slutade bra :) Trots att den innehöll både ris och ros. Det var livat men ändå inte. En vanlig kväll med det där lilla extra ;)

Sovmorron fick jag imorse igen - skönt:) Inte första gången, och säkerligen inte den sista -som jag inte själv behöver ta hand om Nellies morronbestyr :) Den där lilla extra stunden jag kan ligga kvar i sängen är guld värd!

Fortfarande ont i halsen..... har sett på nyheterna om svininfluensan. Sen såg jag nån rubrik igår i Expressen som gjorde mej ganska nervös faktiskt! Fick för en sekund för mej att mitt halsont skulle va svininfluensa. Men lugnade ner mej när jag läste vidare att man skulle ha hosta och känna sej förkyld. Det gör ju jag INTE. Tack o lov! Hur stor är denna svininfluensa? Och vart kommer den ifrån? Måste de skrämma upp folk sådära? Jag är ju nämligen den som tar åt mej. Men visst, fågelinfluensan klarade jag mej ju ifrån, så det är kanske lugnt då.? Det är kanske inte så farligt? Kanske det är lika bra att inte ens tänka på skiten? Jaa jag kör på den jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar