onsdag 15 juli 2009

Sol ute, sol inne - sol i sinne!

Härligt väder idag! :D

Känner mej inte frisk...ont i halsen, frusen. :S Visst, får skylla mej själv som prioriterar annat än sömn om nätterna. Men vadå? Det är ju på kvällarna man vill vara social. Har man barn dessutom så är det ju så otroligt skönt att ha kvällen "ledig" och bara göra vad man vill.

Till nåt helt annat. Tycker det är bara kul att det verkar vara en hel del som läser min blogg :) Ibland känner jag att jag inte vet vad jag ska skriva och att det bara blir en massa "strunt" om vardagliga saker. Men som jag skrev i det tidigare inlägget så vill jag inte avslöja för mkt privat heller. Dvs för mycket saker om förhållanden, familjen, ekonomi... ja ni fattar. Därför blir det mest vardags-trök :P

Så vad ska jag då göra idag? Jaa ut ska jag iallafall i solen :) Har inte planerat så långt än, och det känns såå bra! Känns bra att bara vara, att slippa ha massa tider att passa. Just nu. Ska hämta Nellie som spenderat natten borta. Sen får vi se ;) Kanske stranden?
Att vara mamma är fan det bästa jobb jag haft! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar