onsdag 8 juli 2009

Riktiga vänner växer inte på träd!

Aah mitt sovrum har blivit så fint nu med ny lampa och en TV har jag lyxat till det med! (en lånad som snart ska lämnas tillbaks, men ändå). Lampan ger ett sånt där mysigt sken och jag vill bara vistas i sovrummet hela tiden. Sen mina blockljus på det - I like! :)
Känner mej bra till mods med ett nystädat hem o lite mysigt ljus här o där. Nu har jag sena tvätt-tiden dessutom. Så tvätten blir av den med. Och just nu gör det ingenting att det är den sena tiden, jag skulle ändå inte lagt mej tidigt ikväll. Känner för att fixa o dona lite i hemmet.
Har haft en god vän på fika här ikväll. (Jag har bakat en sockerkaka med fyllning som fått högsta betyg av åtminstone 3 pers :D Blir så glad! ) Hon och jag ses inte sådär jätteofta nu när hon sommarjobbar -så det blir en hel del att snacka om nu när vi väl ses. Så himla trevligt!
Annars har dagen bjudit på både ris och ros. Mest ros faktiskt :)
Nä nu läre jag kila till tvättstugan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar