tisdag 14 juli 2009

These are the day's of our life!

Har haft lite rygg-ont på sistone...kan va att jag bär Nellie fel eller nåt. Eller bara att man håller på att bli gammal haha! Eller kanske gamla posten-skadorna som spökar. Whatever! Tur det finns alvedon! :)

Ibland känns det som att jag lever mitt i nåt jäkla Glamour eller nåt. Men har valt att inte skriva om exakt alla tokiga historier som händer i mitt liv. Lite privatliv är bra att ha. Dock roligt att livet har nåt att bjuda på och inte bara står still :P

Har iallafall precis bakat en sockerkaka som ska avnjutas i trevligt sällskap och med lite kaffe förhoppningsvis :) Nellie är inte hemma för tillfället så jag passar på att vila...att försöka att INTE passa på att städa hela lägenheten, diska osv....utan bara slappna av.

Roligare än så blir det inte just nu.

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar