onsdag 4 november 2009

Gonatt!

Så var denna dag till ände. (Säger man så??haha jaja...) Japp, jag ska faktiskt ta o lägga mej nu. INNAN klockan tio - det ni! Innan jag förvandlas till en riktig vandrande zomie. Nya vanor nu kräver nya drastiska förändringar. Jag gillar fasta rutiner dock. Så tidiga morgnar är helt okej, då blir dagarna längre o jag slipper ha sån ångest att jag knappt hann se dagsljuset innan det blev mörkt igen.
Men då är det ju det här med att komma i säng i tid. Vilket jag alltså jobbar på nu.

Dessutom imorn ska jag ner till Gävle en sväng. Har ett litet ärende där. Ska hämta min mobil som nu är lagad. Å samtidigt passa på att träffa syrran samt en god vän på lite shopping o fika :) Nice!
(Lägger upp en bild från sommarn för att jag längtar såååå mycket redan till våren o sommarn!!!)


Syrran, Nellie o jag. Sommar, sol o värme!


Så natti natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar