lördag 14 november 2009

Jag som frisör funkar inte haha!

Uscha va grått o mörkt det är ute! Hoppas detta inte är början på jordens undergång, man kan ju nästan tro det. Snacka om deprimerande väder!

Iallafall så klippte jag Nellies lugg idag vilket vart....hm..lite misslyckat... Jag skulle bara jämna till lite (det är ju såå svårt när hon inte vill sitta still heller) och oj! Vad kort den blev! Så nu är den inte bara superkort utan fortfarande lite ojämn dessutom. Jaja man får väl se det som så att nu får hon den inte i ögonen iallafall.- vilket naturligtvis var meningen. Dessutom är hon är ju supersöt ändå så det gör inget :) Men låt det bara växa ut fort... (Bildbevis kommer sen :))

Jaa...var längesen jag fick nattliga sms nu ;P Men fick nån fundering om efterfest på sms inatt? Från nå nummer o namn jag så väl känner igen men kan inte placera. Det visar väl sej. (Haha herregud pinsamt egentligen hur virrig man är!) Personen ifråga var väldigt artig iallafall, vilket uppskattas då man blir väckt mitt i natta :P

Hm ja nu är pannkakorna uppätna o lillgumman sover än. När hon vaknar ska hon få en stor portion av gårdagens mat som jag lagade: Köttfärsbiffar med vitlökssmak, potatis o sås. Är bara tvungen att påpeka det eftersom det var så jäääkla gott :) *lite stolt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar