onsdag 4 november 2009

I denna mörka vintertid....

Så var tredje dagis-dagen avklarad:) Går ju hur bra som helst det här tycker jag. Lilla gumman var så himla glad och uppspelt när vi kom fram till dagisgrinden idag. Hon vet vad som väntar vid det här laget, det märks :)
Själv känner jag mej mer o mer som en zombie..zzzz.....trött.....inte van att gå upp såhär "tidigt" om dagarna ju. Imorse fick jag väcka Nellie kl.8.00. Men hon var snabbt på benen. Utvilad å fräsch som bara en ett-åring kan vara. Själv blev det ett par lager täckkräm under ögonen innan jag vågar visa mej utomhus...

Dagens lunch: jag lyxade till det med att köpa hem lunch från thai-restaurangen vid ån som har buffe 'att ta med' för enbart 55 spänn! Mycket får man åxå, räcker gott o väl till 2 portioner (för mej iaf:))

Så nu sover lilltösa o jag sitter här å funderar på varför det måste vara så mörkt ute. Klockan kunde ju lika gärna vara 6 på kvällen som 1 på dan. Ser ut som det kommer komma snö närsomhelst nu. Låt det snart göra det. Så det blir lite ljust o mysigt. Jag har vinterdäcken på åxå så fram för snön bara! :) Men se på f*n..! Slog önskan in nu eller? Vad ser jag, snöar det? Nähä.....det haglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar