tisdag 17 november 2009

Ja där ser man!

Lämnat lillgumman på dagis. Kom hem o tog världens längsta dusch. Välförtjänt:)

Funderade lite mer på det där med rykten igårkväll. Fick reda på en till grej igårkväll som nån hört om mej (ska tillägga att det är alltså inga snälla saker som sagts). Kan ta ett exempel åxå. En grej jag hörde i somras att det gick ett rykte om mej att jag skulle knarka. (Bara så ni förstår på vilken nivå det ligger.) Men bara så ni vet allihopa som nu tvivlar: att Nej jag är ingen knarkare. Ni kan vara lugna :)

Ja halleluja....

Nu ska jag ta o packa iordning lite till min o Nellies minitripp till Gävle.

Over and out!

3 kommentarer:

  1. Haha! WHAT?! Bry dig inte om ryktena...! Jag vet att det är svårt. Men det hjälper när man inser att de uppkommit av tragiska, olyckliga och avundsjuka människor. Tråkigt att höra iaf. På så vis är det jäkligt skönt att komma bort från Söderhamn...Hoppas att det reder sig. KraaM

    SvaraRadera
  2. ska vi skaka hand om att ha detta rykte lr ? ;) haha! Kramis Nettan!

    SvaraRadera
  3. Haha ja Linda var glad för det du ;) Jorå klart det reder sej. Visst blir man lite paff men det är väl så det funkar här i stan :P

    Nettan- ja låt oss göra det haha! ;P

    Kram på er!

    SvaraRadera