fredag 20 november 2009

Trötter

Mariagården på förmiddan. Tog promenixen dit till kl.10. Sång, fika o lek. Mammor med barn. (Ingen pappa denna gång). Fast vi var ganska få denna fredag. Går ju magsjuka så det förklarade saken. Usch.....bara att vänta tills man själv drabbas då. Smittan finns ju överallt o på alla avdelningar på Nellies dagis...:S

Sen hem o vila, o på eftermiddan en sväng till e-center. Släpade mej dit, trött som tusan. Trots att jag la mej i mycket god tid igårkväll så hjälpte det icke emot morgontröttheten. Istället vaknade jag vid en 3-4 tiden o kunde inte somna om. Å när jag väl somnat om skulle jag strax upp. Hm...vad är nu summan av kardemumman? Jo att lägga sej före klockan 22på kvällen är helt onödigt för min del!

Lagade förövrigt en attans god middag ikväll. Var nå lyckat hopkok :)

Nu ska jag se vem som åker ut i Idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar