måndag 16 november 2009

Tjohej!

Idag har jag äntligen varit iväg på en grej. Hemligt;) Återkommer mer om det vid ett senare tillfälle.
Sen var jag även iväg på arbetsfömedlingen (suck) o skrev in mej. Nu börjas det igen. Mammaledigheten som tycktes vara för evigt är slut :( O nu är det tillbaks till verkligheten. Nellie är färdiginskolad på dagis. Så finns inga ursäkter längre. Ska på möte med handledare nästa vecka.

Imorn blire Gävle igen. Jag o Nellie flyr stan för ett tag. Kommer hem onsdag.
Kan behövas efter helgens bravader. Ja nu lät det som att jag vart å slagit klackarna i taket, men icke ;P Däremot har helgen kantats av en gnutta missförstånd o tjafs som jag verkligen inte orkar med. Det är dock löst nu :)
Har dessutom fått höra ett mycket intressant rykte om mej själv. Haha! Jaa herreminje! Mycket ska man höra innan öronen trillar av. Men vad kan man vänta sej när man bor i söderhamn. Man får väl bjuda på det då ;) Vad det är tänker jag inte avslöja, utan fråga er runt i stan vettja ;)

Nä nu ska jag väl ta o göra nån nytta här. Bye!

1 kommentar:

  1. Ta med dig Emma och kom ner och hälsa på i Sollentuna vett ja! :) KraaM

    SvaraRadera