söndag 8 november 2009

I brist på annat att skriva om :)

Igår vart jag bjuden på otroligt god mat; köttfärsbiffar m vitlökssmak,potatisgratäng, nån sås, soltorkade tomater o mozarellaost-blandning m.m ....mmm! Men det slutade inte där. Efterrätten var inte fy skam heller! Päronhalvor i tosca-sås i ugn, med vaniljsås till. Ahh...! Gott!:)
Jag älskar ju mat- har jag sagt det? Jo jag är en riktigt matglad person faktiskt. Tycker det är mysigt att gå på restaurang o äta gott. Att bli hembjuden på mat (som igår) och bjuda på mat själv. Ja, mat är livet! :)
Godis äter jag sällan faktiskt. Inte heller chips. Hembakat ibland, och choklad ibland :) Blir jag sugen på nåt då är det oftast nån god maträtt istället.
Favoriter är: sushi, blodigt kött, thailändskt, hemmagjord tacos, potatisgratäng m porterstek, grillat! m.m, m.m....:)
Så nu vet ni det ;)
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar