måndag 9 november 2009

Idag

Dagen idag började med stress stress stress pga en morgontrött mamma som jag som inte kan gå upp i tid. Sen får stackars barnet stå ut med en stressad mamma. Näe nu äre skärpning som gäller! Nellie ska väl inte behöva lida för att jag är så 'slarvig'. Hum...

Dagis gick bra för lillgumman, hon blev ledsen när jag skulle gå vilket naturligtvis var hjärtskärande, men jag vet ju att det går över lika snabbt. Det är alldeles för roligt på dagis tycker lillgumman för att grina bort tiden. Hon verkar trivas o det känns jätteskönt :) Imorn ska hon för första gången sova där. Spännande.

Efter dagis kom pappan o tog ut gumman en sväng i vagnen. Så kunde jag syssla lite ifred här hemma, väldigt uppskattat. Diskade o tog en light-städning. Sen blev det data-slapp en stund :)

Blev otroligt trött på eftermiddan. Satt o slöade i soffan en stund så ringde en vän. Ville komma på fika. Å vips var kvällen räddad. Alltid lika trevligt att träffa denna tjej. Pratar om allt o inget o har alltid så mkt ideér :) Vi kom bl. annat fram till att vi ska baka bröd tillsammans på torsdag. Hon har nå recept som är gott o billigt! Så det blir perfekt :) Baka o frysa in.

Nu är jag superdupertrött o ska duscha sen lägga mej.

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar