söndag 25 april 2010

Barnledig

Igår blev jag bjuden på grillat hos grannarna. De hade nämligen liten grillfest :) Så det var ju trevligt o gott! Kvällen fortsatte som fyllechafför i lånad bil. Ja why not? Alltid kul att iaktta fulla personer som nykter hahaha :P Okej såå fulla var de absolut inte. De fick bra betyg på fyllefronten faktiskt ;)
Sen var det hem o hopp i säng.

Jag har sovit jättebra nu i helgen knepigt nog. Trodde jag skulle vakna o va extra mörkrädd eftersom Nellie inte är hemma, men icke. Så känner mej utvilad o nöjd :)

Mitt icke-facebookande går åxå väldigt bra. Får verkligen mer gjort av att inte använda fejjan. Så alla ni därute- testa! Definitivt värt det. (Jag menar mina vänner vet vad jag har för mobilnummer ändå ;))

By the way har jag en annan blogg nu åxå som jag ej tagit i bruk än, men ska göra det inom en snar framtid. (Kan kännas lite onödigt kanske nu när jag äntligen listat ut hur jag lägger in youtube-klipp här, men men) kul med nånting nytt hursomhelst.

Nä dax å klä o fixa sej för dagen nu, häärligt med sovmorron! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar