torsdag 1 april 2010

Körkortet

Totalt slut idag! Vill bara sova.... skönt Nellie ska va med far sin på eftermiddan så jag får vila meer.. Det uppskattas! Nu är hon på dagis så jag har haft filmmys här hemma. Efter mitt enda stora uppdrag imorse; att besikta bilen. Resultatet? Hehe nää det avslöjar jag inte. Vart väl inte helt godkänt men inga större fel iaf.
Sitter o äter Ikea-pizzaslice nu till lunch, handlade ett storpack såna nu när vi var till Ikea i lördags jag & the girls! :)

Driving in my car...
Körkortet är fan nåt av det bästa jag har här i livet! (materiellt sett alltså). Tog det när jag flyttade hit till Söderhamn. I stockholm behövdes ju inget körkort, där har man ju tunnelbana o buss som går typ varje minut. (Dessutom är det riktigt riktigt jobbigt att köra bil i sthlms innerstad...!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar