torsdag 1 april 2010

Tomtar på loftet?

Eftersom jag fått reda på att det pågår vissa- hur ska jag uttycka det..störningar här i huset- så sitter jag numera uppe om nätterna än sover...hehe nää.. ska faktiskt gå å lägga mej nu strax.

Mamma var här idag, passa Nellie medan jag gjorde lite ärenden o smått o gott på stan :)
Mamma säger "att ha en familj är så bra, det händer alltid nåt o alltid folk runt en".Hon menade på att barnen berikar ens liv. "Jaa- sa jag "å man vill bara ha ledigt!" hahaha. Nä så illa är det inte :) Men klart man uppskattar de 'lediga' stunderna på ett helt annat vis nu än förr då man inte var mamma.

Nu ska jag gå å sova så jag orkar vara mamma hela dagen imorn med :) Går ju inte sova bort halva dan som förr i ungdomens dagar ;) Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar