lördag 17 april 2010

Hello

Hinner skriva nån rad nu innan Kattis dyker upp för lite filmkväll.
Nellie har varit förkyld o haft feber hela helgen hittills.

Iallafall så var jag iväg på UL i veckan som var. För att kolla moderkakans läge. Den låg bra till :) Dvs jag kan föda normalt. Man fick se hur bebisen låg o det var lite kul :) Den är ju så stor nu jämfört med det vanliga ultraljudet man gör. Huvudet neråt hade den lilla. Gick tyvärr ej se kön eftersom bebisen låg med ryggen utåt så var omöjligt att se. Men äh :)

Idag sorterade jag ut alla neutrala kläder från Nellies gamla o jäklar va mycket jag har! Fyllde ju en hel liten byrå så kläder är det ingen panik med iaf till lillen/an. Blir det en flicka så behöver jag inte köpa ett endaste plagg. Lite tråkigt iof att använda det som redan använts. Känner jag mej själv rätt vill jag nog ha lite nytt ändå även fast jag har en massa!

De flesta grejer är fixade redan som babysitter, syskonvagn, babygym, bärsele osv.... har fått låna en del vilket är otroligt uppskattat!

Nu kom besöket. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar