måndag 12 april 2010

Vår :))

Okej nu är iaf våren här! :)
Igår var jag o Nellie på en 'lekdejt'. 3 småtjejer i samma ålder var med- Engla, Hilma o Nellie. Satt ute på en otroligt varm altan o fikade hemmagjord kladdkaka å bara myste :) Underbart. De bor dessutom bara ett stenkast från oss.
Sen har jag fått på sommardäcken. Rune hjälpte mej som vanligt.

Måste bara skriva nån rad om Rune.
Inte för inte han kallas 'Rune-guden'- mormors karl. Han har hjälpt mej med allt möjligt. Sätta upp hyllor,montera upp tvn, greja med min bil osv...listan kan göras lång. För att inte tala om hur mkt han ställt upp o skjutsat överallt. Jag har fått en gammal helfigursspegel av mamma som han just nu håller på att fräscha till. Målat om den o fixat. Helt på hans eget initiativ. Ja jag kan inte annat än tacka å ta emot :) Jag övningskörde faktiskt med honom åxå. Han är en otroligt hjälpsam människa. Vi brukar lite skämtsamt säga "har du problem? Ring Rune". Vad skulle vi göra utan dej Rune! Tack för allt :)


Solglajjor på! :)

4 kommentarer:

  1. Rune a.k.a The God of Rune. ;) Ja, pappsen är bra han! :)

    SvaraRadera
  2. hej! Jag ser att du har så du vet hur många som e in på din blogg...Jag har nu oxå blogspot & fattar mig inte på hur man lägger till det!? Kan du vara så snäll att förklara det för mig?

    Mvh Malin

    SvaraRadera
  3. Malin - hm...svårt att förklara. Men om du klickar på min besöksräknare så tror jag du kommer in på ngt som heter susnet.se. Där följer du sedan instruktionerna o det handlar om att kopiera o klistra in en speciell kod. Fattar inte hur jag själv lyckades haha :P Men som sagt, läs noga instruktionerna så ska det nog gå bra :)

    SvaraRadera
  4. tack jag ska väl försöka då får vi se vad som händer=)

    SvaraRadera