onsdag 21 april 2010

En helt vanlig onsdag

Idag har jag äntligen lämnat in min bil på verkstan. De hade nu fått in de delar som behövdes. Så snart är den som ny:) Å då ska den bort. Säljas till högstbjudande eftersom jag vill ha en kombi istället. Känns mer användbart om jag säger så, med 2 barn o barnvagnar å allt. Skönt med utrymme som det bara är att slänga in grejerna i. I min bagagelucka nu får det knappt plats en enkelvagn :/ Kommer dock kännas lite vemodigt att skiljas från 'pärlan'. Kommer ju inte ha råd med en lika ny o fräsch bil sen. Måste ha in lite stålar. Men thats life! 

I övrigt idag har vi inte gjort mycket idag. Fikat hos mormor o nu ligger lillgumman å sover middag.

En lugn dag efter Gävle-trippen igår. Var nämligen så att jag skjutsade mamma till sjukhuset o då passade jag naturligtvis på att träffa min kära syster o gå på stan. Nellie var med pappsen. 

 
En lätt irriterad Nellie försöker ta på sej en tröja...hm ja alla sätt är bra utom de dåliga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar