måndag 19 april 2010

Små o stora kryp...

Uäck! Det går löss på dagis. Har iof gjort det ett tag men ett par avdelningar bort från Nellies. Nu är det på avdelningen precis bredvid. Med lagen om all jävlighet (ni vet vilken jag menar :P ) så kommer väl säkert vi drabbas. Nu börjar det automatiskt klia lite i håret....

På tal om kryp såg jag världens fetaste spindel här precis utanför yttedörren idag. Rös till för mej själv. Jag avskyr småkryp, har alltid gjort. Speciellt STORA spindlar. Hade ett par såna inomhus när jag bodde i sthlm, vattenspindlar eller källarspindlar eller vad de heter.Ni vet såna som man kan se på bryggor vid vatten. Höll mej nästan vaken om nätterna kommer jag ihåg. Var tametusan de äckligaste o största spindlar jag sett. Dog inte av vatten.(Det dök upp en i duschen en gång hasandes nedför väggen  a la skräckfilm)  *Rysning*

Nu ska jag iväg å käka frukost som jag hux flux blev bjuden på, NICE :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar